+421 903 240 602 Trenčín 7:00-16:00

Všeobecné obchodné podmienky

pre kúpne zmluvy uzavierané na diaľku prostredníctvom e-shopu www. mplstavro.sk

1. Základné ustanovenia

Prevádzkovateľom e-shopu je MPL Stavro, s.r.o., so sídlom: Rybárska 3 PSČ 911 01  Trenčín IČO: 36346594 IČ DPH: SK2022044024  ( ďalej len ,,predávajúci,, alebo ,,obchodník,, ) Spoločnosť  zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Trenčíne, oddiel Sro, vložka číslo 15910/R. Pridelené číslo registrácie MŽP SR: PO_0003792.

Kontaktné údaje:

  •  email: stavebniny@mplstavro.sk
  •  telefón: 032/6582 354

Nákup tovaru prostredníctvom e-shopu  www.mplstavro.sk môžu uskutočniť fyzické i právnické osoby ( ďalej len ,,kupujúci,,).

Kupujúcim môže byť spotrebiteľ alebo iný obchodník.

Práva podľa Zákona č. 108/2024 o ochrane spotrebiteľa sa vzťahujú len na kúpne zmluvy uzatvorené medzi obchodníkom a spotrebiteľom.

  • spotrebiteľom je FO, ktorá pri uzatváraní a plnení spotrebiteľskej zmluvy nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo povolania
  • obchodníkom je osoba, ktorá pri uzatváraní a plnení zmluvy koná v rámci svoje podnikateľskej činnosti alebo povolania

Ustanovenia obchodných podmienok sú neoddeliteľnou súčasťou kúpnej zmluvy. Odchýlne dojednanie v kúpnej zmluve má prednosť pred ustanoveniami týchto obchodných podmienok.

Tieto obchodné podmienky a kúpna zmluva sa uzatvárajú v slovenskom jazyku.

2. Informácie o tovare a cenách

  1. Informácie o tovare, vrátane uvedenia ceny jednotlivého tovaru a jeho hlavných vlastností sú uvedené u jednotlivého tovaru v katalógu internetového obchodu. Ceny tovaru sú uvedené vrátane dane z pridanej hodnoty, všetkých súvisiacich poplatkov a nákladov za vrátenie tovaru, ak tento tovar zo svojej podstaty nemôže byť vrátený obvyklou poštovnou cestou. Ceny tovaru zostávajú v platnosti po dobu, po ktorú sú zobrazované v internetovom obchode. Toto ustanovenie nevylučuje dojednanie kúpnej zmluvy za individuálne dohodnutých podmienok.
  2. Všetka prezentácia tovaru umiestnená v katalógu internetového obchodu je informatívneho charakteru a predávajúci nie je povinný uzavrieť kúpnu zmluvu ohľadom tohoto tovaru.
  3. V internetovom obchode sú zverejnené informácie o nákladoch spojených s balením a dodaním tovaru.

3. Objednávka a uzavretie kúpnej zmluvy

  1. Náklady vzniknuté kupujúcemu pri použití komunikačných prostriedkov na diaľku v súvislosti s uzavretím kúpnej zmluvy (náklady na internetové pripojenie, náklady na telefónne hovory), hradí kupujúci sám. Tieto náklady sa nelíšia od základnej sadzby.
  2. Kupujúci vykonáva objednávku tovaru týmito spôsobmi:
    1. prostredníctvom svojho zákazníckeho účtu, ak vykonal predchádzajúcu registráciu v internetovom obchode,
    2. vyplnením objednávkového formulára bez registrácie.
  3. Pri zadávaní objednávky si kupujúci vyberie tovar, počet kusov tovaru a spôsob platby.
  4. Pred odoslaním objednávky je kupujúcemu umožnené kontrolovať a meniť údaje, ktoré do objednávky vložil. Objednávku odošle kupujúci predávajúcemu kliknutím na tlačidlo „ODOSLAŤ OBJEDNÁVKU S POVINNOSŤOU PLATBY“. Údaje uvedené v objednávke sú predávajúcim považované za správne. Podmienkou platnosti objednávky je vyplnenie všetkých povinných údajov v objednávkovom formulári a potvrdenie kupujúceho o tom, že sa zoznámil s týmito obchodnými podmienkami.
  5. Bezodkladne po obdržaní objednávky zašle predávajúci kupujúcemu potvrdenie o obdržaní objednávky na emailovú adresu, ktorú kupujúci pri objednaní zadal. Toto potvrdenie sa považuje za uzavretie zmluvy. Prílohou potvrdenia sú aktuálne obchodné podmienky predávajúceho. Kúpna zmluva je uzavretá potvrdením objednávky predávajúcim na emailovú adresu kupujúceho.
  6. V prípade, že niektorú z požiadaviek uvedených v objednávke nemôže predávajúci splniť, zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu alebo mu telefonicky oznámi pozmenenú ponuku. Akceptovaná pozmenená ponuka cez email sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy. V prípade telefonického dohodnutia sa, predávajúci následne pošle kupujúcemu na emailovú adresu pozmenenú ponuku. Kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením kupujúceho o prijatí tejto ponuky predávajúcemu na jeho emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach.
  7. Všetky objednávky prijaté predávajúcim sú záväzné. Kupujúci môže zrušiť objednávku, pokým nie je kupujúcemu doručené oznámenie o prijatí objednávky predávajúcim. Kupujúci môže zrušiť objednávku telefonicky na telefónnom čísle predávajúceho alebo elektronickou správou na email predávajúceho, obe uvedené v týchto obchodných podmienkach.
  8. V prípade, že došlo ku zjavnej technickej chybe na strane predávajúceho pri uvedení ceny tovaru v internetovom obchode, alebo v priebehu objednávania, nie je predávajúci povinný dodať kupujúcemu tovar za túto celkom zjavne chybnú cenu. Predávajúci informuje kupujúceho o chybe bez zbytočného odkladu a zašle kupujúcemu na jeho emailovú adresu pozmenenú ponuku. Pozmenená ponuka sa považuje za nový návrh kúpnej zmluvy a kúpna zmluva je v takom prípade uzavretá potvrdením o prijatí kupujúcim na emailovú adresu predávajúceho.

4. Zákaznícky účet

  1. Na základe registrácie kupujúceho vykonanej v internetovom obchode môže kupujúci pristupovať do svojho zákazníckeho účtu. Zo svojho zákazníckeho účtu môže kupujúci vykonávať objednávanie tovaru. Kupujúci môže objednávať tovar tiež bez registrácie.
  2. Pri registrácii do zákazníckeho účtu a pri objednávaní tovaru je kupujúci povinný uvádzať správne a pravdivo všetky údaje. Údaje uvedené v užívateľskom účte je kupujúci pri akejkoľvek ich zmene povinný aktualizovať. Údaje uvedené kupujúcim v zákazníckom účte a pri objednávaní tovaru sú predávajúcim považované za správne.
  3. Prístup k zákazníckemu účtu je zabezpečený užívateľským menom a heslom. Kupujúci je povinný zachovávať mlčanlivosť ohľadom informácií nevyhnutných k prístupu do jeho zákazníckeho účtu. Predávajúci nenesie zodpovednosť za prípadné zneužitie zákazníckeho účtu tretími osobami.
  4. Kupujúci nie je oprávnený umožniť využívanie zákazníckeho účtu tretím osobám.
  5. Predávajúci môže zrušiť užívateľský účet, a to najmä v prípade, keď kupujúci svoj užívateľský účet dlhšie nevyužíva, či v prípade, kedy kupujúci poruší svoje povinnosti z kúpnej zmluvy a týchto obchodných podmienok.
  6. Kupujúci berie na vedomie, že užívateľský účet nemusí byť dostupný nepretržite, a to najmä s ohľadom na nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia predávajúceho, popr. nutnú údržbu hardwarového a softwarového vybavenia tretích osôb.

5. Dodanie tovaru a platobné podmienky

  1. Predávajúci dodá objednaný tovar kupujúcemu najneskôr do 30 dní od odoslania objednávky, ak sa s kupujúcim nedohodol inak alebo nebola dohodnutá lehota, ktorá je pre kupujúceho mimoriadne dôležitá.
  2. Ak tovar nie je fyzicky na sklade a dodanie by trvalo viac ako 30 dní, alebo viac ako by bola dohodnutá lehota, predávajúci o tomto informuje kupujúceho a tento má právo od objednávky odstúpiť.
  3. Po odstúpení od zmluvy predávajúci vráti kupujúcemu bez zbytočného odkladu všetko, čo od neho na základe zmluvy dostal.
  4. Cenu tovaru a náklady spojené s dodaním tovaru podľa kúpnej zmluvy môže kupujúci zaplatiť nasledujúcimi spôsobmi:
    1. vopred bezhotovostným prevodom na bankový účet predávajúceho  č. SK65 1100 0000 0026 2680 1044, vedený v Tatra Banke,
    2. bezhotovostne platobnou kartou pri prevzatí tovaru na predajni,
    3.  hotovosťou pri prevzatí tovaru na predajni.
  5. Spoločne s kúpnou cenou je kupujúci povinný zaplatiť predávajúcemu náklady spojené s balením a dodaním tovaru v zmluvnej výške. Ak nie je ďalej uvedené výslovne inak, rozumie sa ďalej kúpnou cenou aj náklad spojený s dodaním tovaru.
  6. V prípade platby v hotovosti je kúpna cena splatná pri prevzatí tovaru.
  7. V prípade bezhotovostnej platby je záväzok kupujúceho zaplatiť kúpnu cenu splnený okamihom pripísania príslušnej sumy na bankový účet predávajúceho.
  8. Predávajúci nepožaduje od kupujúceho vopred žiadnu zálohu či inú obdobnú platbu. Úhrada kúpnej ceny pred odoslaním tovaru nie je zálohou.
  9. Podľa zákona o evidencii tržieb je predávajúci povinný vystaviť kupujúcemu pokladničný doklad. Zároveň je povinný zaevidovať prijatú tržbu u správcu dane online, v prípade technického výpadku potom najneskôr do 48 hodín.
  10. Tovar si kupujúci vyzdvihne osobne na predajni predávajúceho (adresa je uvedená v úvode týchto obchodných podmienok)
  11. Náklady na dodanie tovaru v závislosti na spôsobe odoslania a prevzatia tovaru sú uvedené v objednávke kupujúceho a v potvrdení objednávky predávajúcim. V prípade, že je spôsob dopravy dohodnutý na základe zvláštneho požiadavku kupujúceho, znáša kupujúci riziko a prípadné dodatočné náklady spojené s týmto spôsobom dopravy.
  12. Ak je predávajúci podľa kúpnej zmluvy povinný dodať tovar na miesto určené kupujúcim v objednávke, je kupujúci povinný prevziať tovar pri dodaní. V prípade, že je z dôvodov na strane kupujúceho nutné tovar doručovať opakovane alebo iným spôsobom, než bolo uvedené v objednávke, je kupujúci povinný zaplatiť náklady spojené s opakovaným doručovaním tovaru, resp. náklady spojené s iným spôsobom doručenia.
  13. Pri prevzatí tovaru od prepravcu je kupujúci povinný skontrolovať neporušenosť obalov tovaru a v prípade akýchkoľvek vád toto bezodkladne oznámiť prepravcovi. V prípade zistenia porušenia obalu nasvedčujúceho neoprávnenému vniknutiu do zásielky nemusí kupujúci zásielku od prepravcu prevziať.
  14. Predávajúci vystaví kupujúcemu daňový doklad – faktúru. Daňový doklad je odoslaný na emailovú adresu kupujúceho.
  15. Kupujúci nadobúda vlastnícke právo ku tovaru zaplatením celej kúpnej ceny za tovar, vrátane nákladov na dodanie, najskôr však prevzatím tovaru. Zodpovednosť za náhodnú stratu, poškodenie či zničenie tovaru prechádza na kupujúceho okamihom prevzatia tovaru alebo okamihom, kedy mal kupujúci povinnosť tovar prevziať, ale v rozpore s kúpnou zmluvou tak neurobil.

6.Odstúpenie od zmluvy

  1. Kupujúci, ktorý uzavrel kúpnu zmluvu mimo svoju podnikateľskú činnosť ako spotrebiteľ, má právo od kúpnej zmluvy odstúpiť aj bez uvedenia dôvodu.
  2. Lehota pre odstúpenie od zmluvy predstavuje 14 dní
    • odo dňa prevzatia tovaru,
    • odo dňa prevzatia poslednej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy niekoľko druhov tovaru alebo dodanie niekoľkých častí,
    • odo dňa prevzatia prvej dodávky tovaru, ak je predmetom zmluvy pravidelná opakovaná dodávka tovaru.
  3. Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
  4. Kupujúci nemôže okrem iného odstúpiť od kúpnej zmluvy:
    1. o poskytovaní služieb, ak boli splnené s jeho predchádzajúcim výslovným súhlasom pred uplynutím lehoty pre odstúpenie od zmluvy a predávajúci pred uzavretím zmluvy oznámil kupujúcemu, že v takom prípade nemá právo na odstúpenie od zmluvy a ak došlo k úplnému poskytnutiu služby,
    2. o dodávke tovaru alebo služby, ktorých cena závisí na výkyvoch finančného trhu nezávisle na vôli predávajúceho a ku ktorému môže dôjsť v priebehu lehoty pre odstúpenie od zmluvy,
    3. o dodávke tovaru, ktorý bol upravený podľa priania kupujúceho, tovaru vyrobeného na mieru alebo tovaru určeného osobitne pre jedného kupujúceho,
    4. o dodávke tovaru, ktorý podlieha rýchlej skaze, ako aj tovaru, ktorý bol po dodaní vzhľadom na svoju povahu nenávratne zmiešaný s iným tovarom,
    5. o dodávke tovaru v uzavretom obale, ktorý nie je vhodné vrátiť z dôvodov
    6. ochrany zdravia alebo z hygienických dôvodov a ktorého ochranný obal bol po dodaní porušený,
    7. o dodávke zvukových záznamov, obrazových záznamov, zvukovoobrazových záznamov, kníh alebo počítačového softvéru, ak sú predávané v ochrannom obale a kupujúci tento obal rozbalil,
    8. o dodávke elektronického obsahu inak ako na hmotnom nosiči, ak sa jeho poskytovanie začalo s výslovným súhlasom kupujúceho a kupujúci vyhlásil , že bol riadne poučený o tom, že vyjadrením tohoto súhlasu stráca právo na odstúpenie od zmluvy,
  5. Pre dodržanie lehoty pre odstúpenie od zmluvy musí kupujúci odoslať prehlásenie o odstúpení v lehote pre odstúpenie od zmluvy.
  6. Pre odstúpenie od kúpnej zmluvy môže kupujúci využiť Formulár na odstúpenie od zmluvy poskytovaný predávajúcim. Odstúpenie od kúpnej zmluvy zašle kupujúci na emailovú alebo doručovaciu adresu predávajúceho uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci potvrdí kupujúcemu bezodkladne prijatie formulára.
  7. Kupujúci, ktorý odstúpil od zmluvy, je povinný vrátiť predávajúcemu tovar do 14 dní od odstúpenia od zmluvy. Kupujúci znáša náklady spojené s vrátením tovaru predávajúcemu, a to i v tom prípade, ak tovar nemôže byť vrátený pre svoju povahu obvyklou poštovnou cestou.
  8. Ak odstúpi kupujúci od zmluvy, vráti mu predávajúci bezodkladne, najneskôr však do 14 dní od odstúpenie od zmluvy, všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho prijal, a to rovnakým spôsobom. Predávajúci vráti kupujúcemu prijaté peňažné prostriedky iným spôsobom len vtedy, ak s tým kupujúci súhlasí a ak mu tým nevzniknú ďalšie náklady.
  9. Ak odstúpi kupujúci od kúpnej zmluvy, nie je predávajúci povinný vrátiť prijaté peňažné prostriedky kupujúcemu skôr, než mu kupujúci tovar odovzdá alebo preukáže, že tovar predávajúcemu odoslal.
  10. Tovar musí vrátiť kupujúci predávajúcemu nepoškodený, neopotrebený a neznečistený a ak je to možné, v pôvodnom obale. Nárok na náhradu škody vzniknutej na tovare je predávajúci oprávnený jednostranne započítať proti nároku kupujúceho na vrátenie kúpnej ceny.
  11. Predávajúci je oprávnený odstúpiť od kúpnej zmluvy z dôvodu vypredania zásob, nedostupnosti tovaru, alebo keď výrobca, dovozca alebo dodávateľ tovaru prerušil výrobu alebo dovoz tovaru. Predávajúci bezodkladne informuje kupujúceho prostredníctvom emailovej adresy uvedenej v objednávke a vráti v lehote 14 dní od oznámení o odstúpenie od kúpnej zmluvy všetky peňažné prostriedky vrátane nákladov na dodanie, ktoré od neho na základe zmluvy prijal, a to rovnakým spôsobom, poprípade spôsobom určeným kupujúcim
  12. Vrátenie nepoužitého tovaru (pri kúpe napríklad 2 kusov a spotrebovaní 1 kusa) je možné, pričom tovar, ktorý chcete vrátiť, ste povinný doručiť ku nám na predajňu nepoužitý, nerozbalený a v pôvodnom stave.  Za túto službu si účtujeme 10% z hodnoty objednávky plus služby kuriéra pri spätnom vrátení.

7. Práva z vadného plnenia

  1. Predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že tovaru pri prevzatí nemá vady. Najmä predávajúci zodpovedá kupujúcemu, že v dobe, kedy kupujúci tovar prevzal:
    1. má tovar vlastnosti, ktoré si strany dojedali, a ak chýba dojednanie, má také vlastnosti, ktoré predávajúci alebo výrobca popísal alebo ktoré kupujúci očakával s ohľadom na povahu tovaru a na základe reklamy predávajúcim vykonanej,
    2. sa tovar hodí k účelu, ktorý pre jeho použitie predávajúci uvádza alebo ku ktorému sa tovar tohoto druhu obvykle používa,
    3. tovar zodpovedá akosti alebo prevedeniu dohodnutej vzorky alebo predlohy, ak bola akosť alebo prevedenie určené podľa dohodnutej vzorky alebo predlohy,
    4. je tovar v zodpovedajúcom množstve alebo hmotnosti a
    5. tovar vyhovuje požiadavkám právnych predpisov.
  2. Kupujúci je povinný reklamáciu bezodkladne uplatniť podľa platného Reklamačných podmienok– uvedených v týchto VOP.

8. Reklamačné podmienky

  1. Kupujúci si tovar musí vizuálne skontrolovať ihneď pri a po doručení tovaru. Má nárok tovar neprebrať, ak je na ňom viditeľné mechanické poškodenie zjavne spôsobené prepravou alebo ak je tovar neúplný. V takomto prípade je povinný spísať s doručovateľom protokol o škode alebo zásielku odmietnuť prevziať.
  2. Záručná doba tovaru je 24 mesiacov.
  3. Ak má tovar vady musí na ne kupujúci upozorniť do dvoch mesiacov od zistenia vady, najneskôr do uplynutia záručnej doby.
  4. Kupujúci má právo zvoliť si odstránenie vady výmenou veci alebo opravou veci. Kupujúci si nemôže zvoliť spôsob odstránenia vady, ktorý nie je možný alebo ktorý by v porovnaní s druhým spôsobom odstránenia vady spôsobil predávajúcemu neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, najmä na hodnotu, ktorú by mala vec bez vady, na závažnosť vady a na skutočnosť, či by druhý spôsob odstránenia vady spôsobil kupujúcemu značné ťažkosti.
  5. Predávajúci môže odmietnuť odstránenie vady, ak oprava ani výmena nie sú možné alebo ak by si vyžadovali neprimerané náklady s ohľadom na všetky okolnosti, vrátane okolností uvedených vyššie.
  6. Predávajúci opraví alebo vymení vec v primeranej lehote po tom, čo kupujúci vytkol vadu, bezplatne, na vlastné náklady a bez spôsobenia závažných ťažkostí kupujúcemu s ohľadom na povahu veci a účel, na ktorý kupujúci vec požadoval.
  7.  Na účely opravy alebo výmeny kupujúci odovzdá alebo sprístupní vec predávajúcemu alebo inej osobe oznámenej predávajúcim. Náklady prevzatia veci znáša predávajúci.
  8. Predávajúci dodá opravenú vec alebo náhradnú vec kupujúcemu na vlastné náklady rovnakým alebo obdobným spôsobom, akým mu kupujúci dodal vadnú vec, ak sa strany nedohodnú inak.
  9. Ak kupujúci neprevezme vec v lehote šiestich mesiacov odo dňa, kedy ju mal prevziať, môže predávajúci vec predať. Ak ide o vec väčšej hodnoty, predávajúci kupujúceho o zamýšľanom predaji vopred upovedomí a poskytne mu primeranú dodatočnú lehotu na prevzatie veci. Predávajúci bezodkladne po predaji vyplatí kupujúcemu výťažok z predaja veci po odpočítaní nákladov, ktoré účelne vynaložil na jej úschovu a predaj, ak kupujúci uplatní právo na podiel z výťažku v primeranej lehote uvedenej predávajúcim v oznámení o zamýšľanom predaji veci. Predávajúci môže vec na vlastné náklady zničiť, ak sa ju nepodarilo predať alebo ak predpokladaný výťažok z predaja nebude postačovať ani na úhradu nákladov, ktoré predávajúci účelne vynaložil na úschovu veci, a nákladov, ktoré by predávajúci musel nevyhnutne vynaložiť na jej predaj.
  10. Kupujúci má právo na primeranú zľavu z kúpnej ceny alebo môže odstúpiť od kúpnej zmluvy aj bez poskytnutia dodatočnej primeranej lehoty ak:
    1. predávajúci vec neopravil ani nevymenil,
    2. predávajúci odmietol odstrániť vadu
    3.  vec má rovnakú vadu napriek oprave alebo výmene veci,
    4. vada je takej závažnej povahy, že odôvodňuje okamžitú zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy, alebo
    5. predávajúci vyhlásil alebo je z okolností zrejmé, že vadu neodstráni v primeranej lehote alebo bez spôsobenia závažných ťažkostí pre kupujúceho.
  11. Pri posudzovaní práva kupujúceho na zľavu z kúpnej ceny alebo odstúpenie od kúpnej zmluvy sa zohľadnia všetky okolnosti, najmä druh a hodnota veci, povaha a závažnosť vady a možnosť od kupujúceho objektívne žiadať, aby dôveroval v schopnosť predávajúceho odstrániť vadu. Zľava z kúpnej ceny musí byť primeraná rozdielu hodnoty predanej veci a hodnoty, ktorú by vec mala, ak by bola bez vád.
  12. Kupujúci nemôže odstúpiť od kúpnej zmluvy, ak sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady alebo ak je vada zanedbateľná. Dôkazné bremeno, že sa kupujúci spolupodieľal na vzniku vady a že vada je zanedbateľná, nesie predávajúci.
  13. Ak sa zmluva týka kúpy viacerých vecí, kupujúci môže od nej odstúpiť len vo vzťahu k vadnej veci. Vo vzťahu k ostatným veciam môže odstúpiť od zmluvy, len ak nemožno dôvodne očakávať, že bude mať záujem ponechať si ostatné veci bez vadnej veci.
  14. Kupujúci po odstúpení od zmluvy alebo jej časti vráti vec predávajúcemu na náklady predávajúceho. Predávajúci zabezpečí odstránenie veci, ktorá bola nainštalovaná v súlade s jej povahou a účelom pred tým, ako sa vada prejavila. Ak predávajúci vec v primeranej lehote neodstráni, môže kupujúci zabezpečiť odstránenie a doručenie veci predávajúcemu na náklady a nebezpečenstvo predávajúceho.
  15. Predávajúci po odstúpení od zmluvy vráti kupujúcemu kúpnu cenu najneskôr do 14 dní odo dňa vrátenia veci predávajúcemu alebo po preukázaní, že kupujúci zaslal vec predávajúcemu, podľa toho, ktorý okamih nastane skôr.
  16. Predávajúci vráti kúpnu cenu kupujúcemu alebo mu vyplatí zľavu z kúpnej ceny rovnakým spôsobom, aký použil kupujúci pri zaplatení kúpnej ceny, ak kupujúci výslovne nesúhlasí s iným spôsobom úhrady. Všetky náklady spojené s úhradou znáša predávajúci.
  17. Predávajúci nemá právo na náhradu škody spôsobenú bežným opotrebovaním veci a na odplatu za bežné užívanie veci pred odstúpením od kúpnej zmluvy.
  18. Ak predávajúci odmietne zodpovednosť za vady, dôvody odmietnutia písomne oznámi kupujúcemu. Ak kupujúci znaleckým posudkom alebo odborným stanoviskom vydaným akreditovanou osobou, autorizovanou osobou alebo notifikovanou osobou preukáže zodpovednosť predávajúceho za vadu, môže vytknúť vadu opakovane a predávajúci nemôže odmietnuť zodpovednosť za vadu.
  19. Kupujúci uplatňuje reklamáciu prostredníctvom diaľkovej komunikácie ( listom, telefonicky alebo mailom ) a je povinný reklamovaný tovar spolu s kópiou dokladu o zakúpení tovaru doručiť alebo sprístupniť predávajúcemu.
  20. Predávajúci poskytne kupujúcemu písomné potvrdenie o vytknutí vady bezodkladne po vytknutí vady kupujúcim. Predávajúci v potvrdení o vytknutí vady uvedie lehotu, v ktorej vadu odstráni. Lehota oznámená podľa predchádzajúcej vety nesmie byť dlhšia ako 30 dní odo dňa vytknutia vady, ak dlhšia lehota nie je odôvodnená objektívnym dôvodom, ktorý predávajúci nemôže ovplyvniť.

9. Doručovanie

  1. Zmluvné strany si môžu všetku písomnú korešpondenciu vzájomne doručovať prostredníctvom elektronickej pošty.
  2. Kupujúci doručuje predávajúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v týchto obchodných podmienkach. Predávajúci doručuje kupujúcemu korešpondenciu na emailovú adresu uvedenú v jeho zákazníckom účte alebo v objednávke.

10.Ochrana osobných údajov

  1. Predávajúci sa pri spracúvaní osobných údajov riadi Zákonom č. 18/2018 Z.z. o  ochrane osobných údajov. Osobné údaje sú spracúvané len za účelom vyhotovenia faktúry a dodania tovaru a sú chránené v zmysle zákona.

Orgán dozoru: Slovenská obchodná inšpekcia (SOI)
Inšpektorát SOI pre Trenčiansky kraj
Hurbanova 2944/59, 911 01 Trenčín
Odbor výkonu dozoru
tel. č.: 032/640 01 09
http://www.soi.sk/sk/Podavanie-podnetov-staznosti-navrhov-a-ziadosti.soi

11.Alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov

  1. Podľa Zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov účinného od 1.1.2016 sú orgánmi alternatívneho riešenia sporov zo zákona Úrad pre reguláciu sieťových odvetí, Úrad pre reguláciu elektronických komunikácií a poštových služieb a Slovenská obchodná inšpekcia.
  2. Spotrebiteľ má právo podať obchodníkovi žiadosť o nápravu, ak medzi spotrebiteľom a obchodníkom vznikne spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady alebo ak sa spotrebiteľ domnieva, že obchodník porušil iné práva spotrebiteľa.
  3. Obchodník informuje spotrebiteľa na trvanlivom médiu o príslušných subjektoch alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník odpovedal zamietavo na žiadosť.
  4. Spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu (ďalej len „návrh“) subjektu alternatívneho riešenia sporov, ak obchodník na žiadosť podľa odseku 1 odpovedal zamietavo alebo na ňu neodpovedal do 30 dní odo dňa jej odoslania.
  5. Návrh podáva spotrebiteľ príslušnému subjektu alternatívneho riešenia sporov; možnosť obrátiť sa na súd tým nie je dotknutá.
  6. Ak sú na alternatívne riešenie sporu príslušné viaceré subjekty alternatívneho riešenia sporov, právo voľby, ktorému z nich podá návrh, má spotrebiteľ. Na ustanovenia zmluvy, ktoré zaväzujú spotrebiteľa podať návrh na vopred určený subjekt alternatívneho riešenia sporov, sa neprihliada.
  7. K návrhu spotrebiteľ priloží doklady súvisiace s predmetom sporu, ktoré preukazujú skutočnosti uvedené v návrhu. Ak ide o spor z uplatnenia práv zo zodpovednosti za vady, spotrebiteľ môže už v návrhu uviesť svoj súhlas so zabezpečením vyjadrenia odborne spôsobilej osoby.
  8. Návrh možno podať v listinnej podobe, elektronickej podobe alebo ústne do zápisnice, ak pravidlá alternatívneho riešenia sporov subjektu alternatívneho riešenia sporov neustanovujú inak. Na podanie návrhu môže spotrebiteľ využiť  formulár, ktorého vzor je dostupný na webovom sídle ministerstva a každého subjektu alternatívneho riešenia sporov.

12. Záverečné ustanovenia

  1. Všetky dojednania medzi predávajúcim a kupujúcim sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Ak vzťah založený kúpnou zmluvou obsahuje medzinárodný prvok, strany sa dohodli, že vzťah sa riadi právom Slovenskej republiky. Týmto nie sú dotknuté práva spotrebiteľa vyplývajúce z všeobecne záväzných právnych predpisov.
  2. Predávajúci nie je vo vzťahu ku kupujúcemu viazaný žiadnymi kódexmi správania v zmysle ustanovení zákona č. 250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa v znení nehorších predpisov.
  3. Všetky práva k webovým stránkam predávajúceho, najmä autorské práva k obsahu, vrátane rozvrhnutia stránky, fotiek, filmov, grafiky, ochranných známok, loga a ďalšieho obsahu a prvkov, prináleží predávajúcemu. Je zakázané kopírovať, upravovať alebo inak používať webové stránky alebo ich časť bez súhlasu predávajúceho.
  4. Predávajúci nenesie zodpovednosť za chyby vzniknuté v dôsledku zásahu tretích osôb do internetového obchodu alebo v dôsledku jeho použitia v rozpore s jeho určením. Kupujúci nesmie pri využívaní internetového obchodu používať postupy, ktoré by mohli mať negatívny vplyv na jeho prevádzku a nesmie vykonávať žiadnu činnosť, ktorá by mohla jemu alebo tretím osobám umožniť neoprávnene zasahovať či neoprávnene užívať programové vybavenie alebo ďalšie súčasti tvoriace internetový obchod a užívať internetový obchod alebo jeho časti či softwarové vybavenie takým spôsobom, ktorý by bol v rozpore s jeho určením či účelom.
  5. Kúpna zmluva vrátane obchodných podmienok je archivovaná predávajúcim v elektronickej podobe a nie je verejne prístupná.
  6. Znenie obchodných podmienok môže predávajúci meniť či dopĺňať. Týmto ustanovením nie sú dotknuté práva a povinnosti vzniknuté po dobu účinnosti predchádzajúceho znenia obchodných podmienok.
  7. Prílohou obchodných podmienok je vzorový formulár pre odstúpenie od zmluvy.

POUČENIE O UPLATNENÍ PRÁVA SPOTREBITEĽA NA ODSTÚPENIE OD ZMLUVY UZAVRETEJ NA DIAĽKU A ZMLUVY UZAVRETEJ MIMO PREVÁDZKOVÝCH PRIESTOROV OBCHODNÍKA

1. Právo na odstúpenie od zmluvy

  1. Máte právo odstúpiť od tejto zmluvy bez uvedenia dôvodu v lehote 14 dní .Lehota na odstúpenie od zmluvy uplynie po 14 dňoch odo dňa keď Vy alebo Vami určená tretia osoba okrem dopravcu prevezmete tovar.
  2. Pri uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy nás informujte o svojom rozhodnutí odstúpiť od tejto zmluvy jednoznačným vyhlásením, napríklad listom zaslaným poštou alebo e-mailom) na adrese: MPL Stavro, s.r.o., Rybárska 3, 911 01 Trenčín, stavebniny@mplstavro.sk , 0903 240 602.
  3. Na tento účel môžete použiť vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy, ktorý sme Vám odovzdali alebo zaslali, jeho použitie však nie je povinné.
  4. Ak máte záujem, môžete vyplniť a zaslať vzorový formulár na odstúpenie od zmluvy alebo akékoľvek iné jednoznačné vyhlásenie o odstúpení od zmluvy aj elektronicky prostredníctvom nášho webového sídla www.mplstavro.sk . Ak využijete túto možnosť, prijatie odstúpenia od zmluvy Vám bezodkladne potvrdíme na trvanlivom médiu (napríklad e-mailom).
  5. Lehota na odstúpenie od zmluvy je zachovaná, ak zašlete oznámenie o uplatnení práva na odstúpenie od zmluvy pred tým, ako uplynie lehota na odstúpenie od zmluvy.

2. Dôsledky odstúpenia od zmluvy

  1. Po odstúpení od zmluvy Vám vrátime všetky platby, ktoré ste uhradili v súvislosti s uzavretím zmluvy, vrátane nákladov na doručenie tovaru k Vám. To sa nevzťahuje na dodatočné náklady, ak ste si zvolili iný druh doručenia, ako je najlacnejší bežný spôsob doručenia, ktorý ponúkame.
  2. Platby Vám budú vrátené najneskôr do 14 dní odo dňa, keď nám bude doručené Vaše oznámenie o odstúpení od tejto zmluvy. Úhrada bude uskutočnená rovnakým spôsobom, aký ste použili pri Vašej platbe, ak ste výslovne nesúhlasili s iným spôsobom úhrady, a to bez účtovania akýchkoľvek ďalších poplatkov.
  3. S vrátením platby môžeme čakať do vrátenia tovaru späť na našu adresu alebo do preukázania, že ste tovar odoslali späť, podľa toho, čo nastane skôr
  4. Zašlite nám tovar späť alebo ho prineste na našu adresu najneskôr do 14 dní odo dňa uplatnenia práva na odstúpenie od zmluvy. Lehota sa považuje za zachovanú, ak tovar odošlete späť pred uplynutím 14-dňovej lehoty. Priame náklady na vrátenie tovaru znášate Vy. Zodpovedáte len za akékoľvek zníženie hodnoty tovaru v dôsledku zaobchádzania s ním iným spôsobom, aký je potrebný na zistenie povahy, vlastností a funkčnosti tovaru.

Tieto obchodné podmienky nadobúdajú účinnosť dňom 1.7.2024

Všeobecné obchodné podmienky

pre kúpne zmluvy uzavierané na predajni.

Všeobecné obchodné podmienky  spoločnosti MPL Stavro  s.r.o., Rybárska 3, 911 01 Trenčín,

Zmluvné obchodné podmienky pre predaj tovaru spotrebiteľom v obchode

  1. Tieto zmluvné obchodné podmienky spoločnosti MPL Stavro  s.r.o., Rybárska 3, 911 01 Trenčín, IČO:36346594, DIČ: 2022044024, IČ DPH: SK2022044024, registrácia od 17.8.2005 Zapísaná v: Obchodnom registri Okresného súdu Trenčín, oddiel Sro, vložka č. 15910/R

(ďalej len „predávajúci“),  kontakt:

e-mailový kontakt: stavebniny@mplstavro.sk
telefonický kontakt: +421 32/6582 354

tvoria neoddeliteľnú súčasť každej spotrebiteľskej kúpnej zmluvy, ktorá sa uzatvára pri predaji tovaru v prevádzkarni predávajúceho.

2. Spotrebiteľom je pre účely týchto obchodných podmienok každá fyzická osoba, ktorá v súvislosti s kúpou a z nej vyplývajúcim záväzkom nekoná v rámci svojej podnikateľskej činnosti alebo výkonu svojho povolania.

1. Všeobecné zmluvné obchodné podmienky pre predaj spotrebiteľom

1.1 Tieto podmienky sa vzťahujú na úpravu zmluvných vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim, vzniknutých na základe medzi nimi písomne uzatvorenej kúpnej zmluvy. Kupujúci podpisom súčasne potvrdzuje, že sa s týmito zmluvnými podmienkami riadne oboznámil, že ich ustanovenia sú pre neho zrozumiteľné a že im rozumie. Tieto podmienky neplatia pre zmluvy uzavreté na diaľku alebo mimo prevádzku predávajúceho.

1.2 Kúpna zmluva, vzájomné práva a povinnosti kupujúceho a predávajúceho ako aj otázky jej platnosti sa spravujú právnym poriadkom Slovenskej republiky. Na vzťahy neupravené týmito obchodnými podmienkami, ktoré upravujú predaj tovaru spotrebiteľovi (t.j. prípady, ak kupujúci koná a vystupuje v súvislosti s kúpnou zmluvou ako spotrebiteľ) platia príslušné ustanovenia Občianskeho zákonníka (z.č. 40/1964 Zb. v znení neskorších predpisov) a ustanovenia Zákona o ochrane spotrebiteľa (z.č. 108/2024 Z.z v znení neskorších predpisov). V prípade, ak kupujúcim nie je spotrebiteľ, spravujú sa zmluvné vzťahy Obchodným zákonníkom (z.č. 513/1991 Zb. v znení neskorších predpisov) a tieto zmluvné podmienky sa na takýto zmluvný vzťah a kúpu tovaru nevzťahujú.

1.3 Miestom dodania tovaru je prevádzka predávajúceho, v ktorej bola kúpna zmluva uzatvorená, ak sa predávajúci s kupujúcim výslovne nedohodol na inom mieste dodania (tento bod upravuje bod 3.) Dodanie na iné miesto nie sú súčasťou kúpnej ceny. Vytvorenie podmienok pre prevzatie tovaru alebo pre realizácie montáže tovaru ak táto bola dohodnutá na dohodnutom mieste je povinnosťou kupujúceho.

1.4 Tovar dodáva predávajúci najneskôr v čase dohodnutom ako plánovaný termín dodania tovaru. Pokiaľ sa strany na takomto čase výslovne nedohodli je predávajúci povinný tovar dodať najneskôr do 30 dní odo dňa uzavretia zmluvy. Dodanie tovaru pred týmto termínom alebo postupné dodanie tovaru po častiach je prípustné (čiastkové dodávky), ak nie je výslovne dohodnuté inak. V prípade objednávky neštandardných tovarov si termín dodania treba potvrdiť. Neštandardný tovar nevykupujeme späť.  Neštandardný tovar  je myslený  – tovar na zákazku, RAL  na požiadanie,  A-typ výrobku, iné rozmery ako bežné (ďalej aj len „individualizovaný tovar“). V prípade individualizovaného tovaru začína lehota pre dodanie plynúť až dňom nasledujúcim po schválení jej konečnej Ponuky, podoby a ceny kupujúcim. Podpisom zmluvy kupujúci potvrdzuje, že včasné dodanie tovaru nie je okolnosťou pri uzatvorení zmluvy mimoriadnej dôležitosti a včasné dodanie nie je pre neho mimoriadne dôležité s výnimkou prípadu, že je takáto skutočnosť výslovne uvedená v kúpnej zmluve.

2. Objednávka na základe Ponuky

2.1. Predávajúci sa zaväzuje dodávať tovar zo svojho sortimentu, a to podľa Objednávky kupujúceho, ktorej predchádzala Ponuka predávajúceho, vypracovaná na základe Dopytu kupujúceho. Kupujúci sa zaväzuje tento tovar, a prípadne služby s tovarom spojené, odobrať, riadne potvrdiť odobratie na dodacom liste predávajúceho, a v lehote splatnosti za tento tovar uhradiť kúpnu cenu.

2.2. V Objednávke, v zmysle týchto VOP, kupujúci musí uviesť obligatórne náležitosti objednávky a to:

  • Meno a priezvisko / názov
  • Bydlisko / sídlo
  • Identifikačné údaje IČO, DIČ, IČ DPH – v takomto prípade sa jedná o odberateľa bez ohľadu na aký účel produkt kupuje a ide o obchodný vzťah, v ktorom sa uplatňuje Obchodný zákonník.
  • Dátum vystavenia objednávky
  • Označenie tovaru
  • Objednané množstvo
  • Miesto a dátum dodania
  • Meno osoby vystavujúcej objednávku za kupujúceho
  • Číselne označenie objednávky
  • Kontaktnú osobu a telefónny kontakt
  • Osobu poverenú a oprávnenú na prevzatie objednávaného tovaru a potvrdenie DL

2.3. Za riadne doručenú objednávku sa považuje objednávka doručená osobne, poštou alebo elektronickou formou na adresu predávajúceho.

2.4. V osobitných obchodných prípadoch sa Objednávka, spĺňajúca všetky náležitosti podľa čl.2 bod 2.2, po dohode s kupujúcim a predávajúcim, nevyžaduje, najmä ak to z praxe v minulosti medzi týmito subjektmi nebolo obvyklé.

2.5. V prípade vrátenia štandardného tovaru si kupujúci ako protihodnotu vyberie tovar z ponúkaného sortimentu a to vo výške 100% sumy vráteného tovaru. Tovar musí vrátiť nepoškodený a v nepoškodenom originálnom balení. V prípade, že si kupujúci nárokuje vrátenie hotovosti, predávajúci ma právo požadovať poplatok vo výške 10% z vrátenej sumy.

3. Dodacie podmienky

3.1 Miestom dodania tovaru je prevádzka predávajúceho. Pokiaľ kupujúci požaduje dodanie na inom mieste ako je predajné miesto predávajúceho, uvedie požiadavku na miesto dodania v objednávke. Tovar sa považuje za dodaný v deň jeho odovzdania na prepravu prvému dopravcovi. Ak nie je dohodnuté inak, náklady na dopravu znáša kupujúci.

3.2. Ak sa predávajúci a kupujúci dohodli na inom mieste dodania ako je predajne miesto, kupujúci je povinný v Objednávke uviesť nasledovné náležitosti:

  1. Miesto vykládky – presná adresa. V prípade, že sa jedná o novostavbu bez popisného čísla, je potrebné uviesť túto skutočnosť.
  2. Požadovaný termín dodávky (cca 2-5 dní) – ak v objednávke nebude uvedený termín, termín vyskladnenia si kupujúci upresní u dodávateľa, s osobou zodpovednou za dopravu.
  3. Spôsob vykladania tovaru.
  4. Kontakt na osobu zodpovednú za prevzatie tovaru.

3.3. Vykládka nepaletového tovaru nie je v cene dopravy. Kupujúci je povinný zabezpečiť vykládku tovaru (napr. potrebným počtom pracovníkov a technikou). V opačnom prípade je predávajúci oprávnený tento úkon (ručné vyloženie) mu naúčtovať v hodnote 3,00€ s DPH/ za každú načatú štvrťhodinu.

3.4. Zmluvné strany sa zaväzujú, navzájom sa bezodkladne informovať o všetkých rozhodných skutočnostiach s dodávkami tovaru. Najmä sa zaväzujú informovať druhú zmluvnú stranu: o dodaní tovaru, o čase dodania tovaru, a následne o tom, že tovar je dispozícii v dohodnutom mieste, riadne označený a podobne.

3.5. Prevzatie tovaru je kupujúci povinný potvrdiť dodávateľovi na dodacom liste. Ak kupujúci neuvedie do dodacieho listu pri jeho podpisovaní inak, podpísaním dodacieho listu kupujúci potvrdzuje, že dodávateľ dodal tovar v súlade s objednávkou odberateľa a bez zrejmých vád.

3.6. Pokiaľ kupujúci tovar v čase do 5 pracovných dní odo oznámenia o možnosti prevziať si tovar, tovar neprevezme je povinný uhradiť predávajúcemu náklady spojené s uskladnením tovaru a tiež platbu 15,00€ s DPH za každý deň omeškania s prevzatím, inak má predávajúci právo tovar nevydať až do uhradenia uvedených platieb.

3.7. Ak ide o dodanie tovaru formou priamych dodávok od dodávateľov tovaru (priamo na stavby, rodinné domy, atď.) tj. mimo sídla kupujúceho, je kupujúci povinný do 24 hodín doručiť dodací list predávajúcemu.

4. Kúpna cena a platobné podmienky

4.1. Kúpna cena za tovar je stanovená, jednotlivo, dohodou zmluvných strán. Ku kúpnej cene pripočíta predávajúci daň z pridanej hodnoty (DPH) v zmysle platnej legislatívy SR. Podkladom pre zaplatenie kúpnej ceny je faktúra, ktorá je vystavená predávajúcim po prechode nebezpečenstva škody na tovare. Všetky ceny sa rozumejú pri odbere v sklade dodávateľa.

4.2. Štatutár kupujúceho uvedený v Rámcovej kúpnej zmluve týmto v zmysle ust.§ 303 a nasl. Obchodného zákonníka v platnom znení, predávajúcemu vyhlasuje, že preberá na seba ručiteľský záväzok, že uspokojí predávajúceho (ako veriteľa) v prípade, že kupujúci (ako dlžník) nebude schopný plniť svoje záväzky z tejto zmluvy.

4.3. Vystavená faktúra bude obsahovať všetky zákonom predpísané náležitosti pre daňový doklad. Za deň zaplatenia platby sa považuje deň pripísania celej platenej sumy na účet predávajúceho alebo príjem do pokladne predávajúceho.

4.4. Predávajúci si vyhradzuje právo, v prípade nedodržania termínu splatnosti zo strany kupujúceho, dofakturovať poskytnuté zľavy až do výšky uvedenej v cenníku výrobcov, resp. cenníku predávajúceho.

4.5. Ak je kupujúci v omeškaní so splnením peňažného záväzku alebo jeho časti, má predávajúci právo riadiť sa predĺženou splatnosťou faktúr v nasledovných hladinách:

  • predĺžená splatnosť o 30 dní v sume 1% z vystavenej faktúry,
  • predĺžená splatnosť o 60 dní v sume 2% z vystavenej faktúry, 
  • predĺžená splatnosť o 90 dní v sume 3% z vystavenej faktúry.

O tejto možnosti je kupujúci vopred informovaný.

Kupujúci zároveň prehlasuje, že nie je v platobnej neschopnosti, a že neexistujú dôvody, ktoré by mu bránili riadne a včas plniť svoje povinnosti najmä, uhradiť kúpnu cenu v lehote splatnosti. Kupujúci sa zaväzuje informovať predávajúceho, ak sa počas trvania záväzkového vzťahu, dostane do druhotnej platobnej neschopnosti resp. ak mu táto bezprostredne hrozí. Uvedené platí aj pre prípad konkurzu, reštrukturalizácie, likvidácie a nútenej správy.

5. Výhrada vlastníckeho práva

5.1. Kupujúci a predávajúci si dohodli výhradu vlastníckeho práva a to v tomto zmysle, že vlastnícke právo k predávanému tovaru, na základe Rámcovej kúpnej zmluvy a týchto VOP, prechádza na kupujúceho až úplným zaplatením kúpnej ceny.

6. Nebezpečenstvo škody na tovare

Nebezpečenstvo škody na tovare prechádza na kupujúceho v čase:

  1. Keď prevezme tovar od predávajúceho, alebo
  2. Keď neprevezme tovar od predávajúceho včas, v čase, keď mu predávajúci umožní nakladať s tovarom a kupujúci poruší zmluvu tým, že tovar neprevezme.

7. Ochrana osobných údajov

7.1. Podpisom Rámcovej kúpnej zmluvy kupujúci udeľuje predávajúcemu súhlas so spracovaním osobných údajom podľa §7 ods. 1,2,10 a 12 a §23 zák. Č. 428/2012 Z.z. o ochrane osobných údajov v platnom znení v ekonomických a informačných systémoch predávajúceho.

Informácie o zákazníkoch sú spracovávané v súlade s ustanovením čl.28 nariadenie europskeho parlamentu a rady (EÚ), z 27.apríla 2016 o ochrane fyzických osob při spracúvaní osobních údajov a o voľnom pohybe takýchto údajov, (ďalej len GDPR) a ust.§34 zákona č. 18/2018 o ochrane osobních údajov.

7.2. spracovávanie údajov sa vzťahuje na akúkoľvek operáciu alebo súbor operácií vykonaných na osobných údajoch alebo súboroch osobných údajov, ako je zhromažďovanie, zaznamenávanie, organizácia, uchovávanie, úprava alebo zmena,, vyhľadávanie, konzultácia, používanie alebo iné sprístupňovanie, alebo kombináciou , obmedzením, vymazaním alebo zničením
Pre účely objednania a dodania tovaru podľa objednávky zákazníkom môžu byť spracovné nasledovné údaje zákazníka alebo zástupcov zákazníka meno, priezvisko, titul, e-mailová adresa, poštová adresa, č.OP , ak ide o fyzickú osobu, alebo obchodné meno a sídlo, meno,prezivisko, titul, funkciu, e-mailovú adresu, tel.číslo- ak ide o právnickú osobu. Kupujúci uzatvorením zmluvy súhlasí so spracovaním a zhromažďovaním osobních údajov v databáze predávajúceho až do doby jeho písemného vyjadrenia nesúhlasu s týmto spracovaním, doručeného na adresu sídla. Osobné údaje kupujúcich predávajúce nepredáva žiadnej ďalšej sobe – výnimku tvoria externí dopravcovia, ktorým sú osobné údaje predávané za účelom doručenia tovaru kupujúcemu.

7.3. Predávajúci môže poskytnúť osobné údaje kupujúceho tretej strane, ak takáto povinnosť vyplýva zo zákona, alebo ak jej to uloží právoplatné rozhodnutie súdu, štátneho organu alebo inej inštitúcie, rozhodnutím alebo žiadosťou, ktorej je v zmysle zákona viazaný.

7.4. Spoločnosť MPL STAVRO s.r.o. a zákazníci sa budú riadiť účinnou legislativou vzťahujúcou sa k ochrane osobních údajov a GDPR s platnosťou od 25.5.2018. MPL STAVRO s.r.o. má v rámci svojej funkcie povinnosť:

 – zabezpečiť, aby sa osoby oprávnené na spracovanie osobních údajov zaviazali zachovávať mlčanlivosť alebo boli v súlade s príslušnou zákonnou povinnosťou zaviazané k mlčanlivosti

– prijať opatrenia potřebné na rešpektovanie dôvernosti a bezpčenosti spracovania údajov

 – vymazať všetky údaje zákazníka po skončení poskytovania služieb súvisiacich so spracovním a odstrániť existujúce kópie, pokiaľ právo EÚ alebo členského štátu nevyžaduje uchovávanie osobních údajov

8. Záverečné ustanovenia

8.1. Tieto VOP platia na úpravu vzťahov medzi predávajúcim a kupujúcim pri uzatváraní jednotlivých obchodov. VOP platia spolu s Rámcovou zmluvou, v ktorej si zmluvné strany dohodnú najmä splatnosť, kreditný limit, a iné dojednania.

8.2. Pokiaľ tieto VOP alebo Rámcová kúpna zmluva nestanovia inak, správajú sa vzťahu zmluvných strán ustanoveniami Obchodného zákonníka (z.č 513/1991 Zb.z.) a to aj v prípade, ak by sa mali spravovať ustanoveniami Občianskeho zákonníka.

8.3. Pokiaľ sa v týchto VOP alebo v Rámcovej kúpnej zmluve hovorí o dohode, má sa na mysli výlučne dohoda vo forme písomnej.

8.4. Zmluvné strany tejto zmluvy sa dohodli, že všetky spory, ktoré medzi nimi vzniknú z právnych vzťahov vzniknutých na základe tejto zmluvy alebo súvisiacich s touto zmluvou, vrátane sporov o platnosť, výklad a zánik tejto zmluvy, predložia na rozhodnutie v rozhodcovskom konaní Rozhodcovskému súdu Asociácie rozhodcov, so sídlom v Bratislave, Šoltésovej 14, PSČ: 811 08, zriaďovateľ: Asociácia rozhodcov, IČO: 45747164, sídlom v Bratislave, Šoltésovej 14, PSČ: 811 08. Rozhodcovský súd v konaní postupuje podľa zákona č.244/2002Z.z., Štatútu a Rokovacieho poriadku, ktoré sú zverejnené v Obchodnom vestníku a na internetových stránkach www.rsar.sk. Zmluvné strany sa rozhodnutiu vydanému v rozhodcovskom konaní podriadia s tým, že takého rozhodnutie bude pre zmluvné strany konečné a záväzné.

8.5. Tieto VOP sa v zmysle 273 a nasl. Obchodného zákonníka považujú za všeobecné podmienky pre predaj tovaru zo sortimentu predávajúceho.

V Trenčíne dňa 1.7.2024

Back to Top
Produkt bol pridaný do košíka